keskiviikko 27. tammikuuta 2016

tapahtuman visuaalisen identiteetin täydennys kuvituksella /// case Päihdepäivät

Päihdepäivät-mainosflyer. Kuvitus ja graafinen suunnittelu, kiinnoste 2016.

Täällä blogissa on ollut hiljaista, sen sijaan studiolla on käynyt vilske. Töitä on ollut niin paljon, etten ole joutanut somea päivittämään.(!) Tällä viikolla helpotti, ihan pikkuisen, ja ajattelin että nyt olisi aika laittaa näytille edes jotain mitä on tässä loppu- ja alkuvuoden aherrettu. 

Päihdepäivät on suurin valtakunnallinen päihdealan tapahtuma, joka kokoaa vuosittain alan ammattilaisia, päättäjiä ja vaikuttajia yhteen. Toukokuisen viikonlopun aikana tarjolla on runsas kattaus huippupuhujia, ideoita, inspiraatiota ja verkostoitumisen mahdollisuus. 

Tapahtumalle oli jo aikaisemmin luotu visuaalinen identiteetti logon, merkin, fontti- ja värivalintojen muodossa. Sitä haluttiin kuitenkin täydentää Päihdepäivien luonnetta ja fiilistä kuvaavilla kuvituksilla: ihmisten välinen vuorovaikutus ja ilo nousivat kuvituksissa keskeiseen asemaan. Kuvitusten haluttiin toimivan monipuolisesti niin printissä kuin verkossa, suuresta roll-upista pieneen Twitter-seinäkuvaan. Tässä kuvituksista muutama, lisää materiaaleja laitan näytille sitten toukokuussa!

Päihdepäivät-hahmo, kiinnoste 2015.

Jos sinulla on tarvetta täydentää yritys- tapahtuma- tai järjestöilmettäsi taidokkaalla kuvituksella, ota rohkeasti yhteyttä: annastiina [at] kiinnoste.fi. Suunnittelen kaiken printistä nettiin, ikkunateippauksista facebook-bannereihin.


Päihdepäivät-kuvitus, kiinnoste 2015.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti